söndag 17 februari 2013

PIMPELTÄVLING IDAG IGEN!

Delsjöpimpel stog idag på programmet & vi var fyra stycken från FK TOPP som tog oss ner till Göteborg för att spöa skiten ur dom andra deltagarna - och hur gick det då? sisådär skulle jag väl kunna säga. Vi blev trea i lagtävlingen av ca 10 lag, vann herrveteranklassen & hade två i topp tio i herrseniorklassen. För min del kan jag summera dagen med ett ord - katastrof, ett starkt ord, men idag kändes det faktiskt så. Fisket var knepigt och jag fick inte igång fisken som vanligt på denna sjö och min påse vägdes in på 1680 gram, vann gjorde man på 4080 gram. Nu blir det vila (inget pimplande alltså) fram till på söndag då jag ska iväg på klubblags-SM i pimpel, hoppas att det går bättre då. Det var alles för denne gången, vi ses på prispallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar