söndag 12 februari 2012

TILLBAKA PÅ TOPPEN.

Samling vid Gerdsken i Alingsås inför dagens drabbning för att kora distriktsmästare i pimpel. Efter förra årets förlust i lagtävlingen så satsade vi för fullt för att ta revanch. Veckan innan tävlingen var det fullt psykkrig på facebook - där jag gjorde det väldigt klart för ASFF att vi i FK TOPP minsann skulle slå dom, om vi så bara skulle få använda en hand & dessutom ha ögonbindel på. Hur gick det då? Det gick som det skulle, vi vann enkelt, men inte så mycket tack vare mig. Om sanningen ska fram så hade mina tre lagkompisar klarat sig utan mig, ni vet den där som inte kan hålla käften. Jag bidrog med 140 gram (utav ca 4,5 kg) , vilka jag fångade sista kvarten. Jag var alltså bara femton minuter ifrån att bli en rekorderlig feskefetta. Nåväl här kan ni se FK TOPP's seniorlag gå fram & hämta sina priser. Från höger till vänster i bild kan ni se - Sten Rickardsson, Jonas Stridh, Jan Carlsson och så sist men inte minst glappkäften Gunter Furthmüller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar