söndag 20 maj 2012

KAN ELASTICEN VERKLIGEN BLI SÅ HÄR LÅNG?

Idag så var det dags att åka till Skara Sommarland för att tävlingsmeta efter karp. Vädret idag var kanon och livet lekte. Tävlingen började lite trevande men efter ca 20 minuter krokade jag min första karp & jävlar vad den simmade iväg - det blev gött töj i gummisnodden (elastic) och så mycket gummi hade jag inte sett utanför spöt förut. Det skulle visa sig att dagens fiske skulle bli det roligaste som jag bedrivit med take a part spö någonsin - helt krazy med snabbsimmande karpar som sträcker ut gummit så det bara vibrerar om grejerna - hur kul som helst! Hur gick själva tävlingen då för min del? Jag blev trea igen - när ska första vinsten komma? men idag är det ändåså ok med tanke på hur kul jag hade det idag. Sugen på att kolla in resultat - kolla in länken http://www.fktopp.se/. Vi syns på strandkanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar