söndag 20 november 2011

VÄNERN - VÄSTEUROPAS STÖRSTA INNSJÖ.

Jag var ute på vänern igår för att trolla lax / öring & för att göra en historia kort så hade jag inte ett pill på grejerna. Det kom upp ett gäng fiskar men det verkade vara trögt överlag. Det som jag reagerade på igår var att trollarna har en väldans förmåga att klumpa ihop sig på en & samma fläck "för att där fick man en fisk igår". Folk verkar ha väldigt svårt för att leta upp fisk själva - varje tur måste ge utdelning! Hur roligt kan det vara att ligga i ett område där man inte kan fiska som man själv vill utan hela tiden måste ta hänsyn till dom andra i området (vilket man ska göra när man är där)? Behöver jag nämna att jag inte var i närheten av klumpen. Det var alles för denne gången. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar